16 augusti

De blev ingen update igår för att ja glömde bort bloggen hehe, men skrittade iaf ut en sväng me Olle barbacka på morgonen, hade gått bra om de inte blåste eller va folk som sågade träd me motorsågar ;)

Mitt i natten så började de regna, Olle är jätte frusen och vi hade inte satt på nått täcke för att vi tyckte de va varmt... men vi tyckte synd om han så mamma for ner och satte på han täcket vid typ 1 :) jag fick inte följa med :(
Btw varför kan jag inte länka i mina inlägg????

Idag far vi nog in till hippo, mamma ska tydligen träna dressyr me Olle och jag ska spåna boxen och packa saker för imorgon flyttar vi hem.

Nu ska ja läsa bloggar :)



FOTO: AMANDA PETTERSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0