19 agusti

Blev ingen update igår för ja såg på film istället.

Idag åkte jag till stallet 20 över 8 på morgonen. Släppte ut Rebell och Olle medan jag mockade, sen tog ja in och red.
Ja tror inte att Olle har varit så stark med mig som han va idag! Han bara drog och gick inte att lugna, fast han va jättefin när ja travade fram. Tänkte skutta små kryss oxå men de va inte nått bra läge när han for iväg i "halvsken" när ja testade... hoppas de går bättre nästa gång.

Btw några idiot ungar har tjuvridit på islandshästarna på gran... så omoget och ........... tur att Olle är hemma igen säger ja bah!!! Tkr ni borde polisanmäla....

Hejs!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: ja jag fick nåt fail mail från hotmail, och aa vet inte riktigt men det gick inte att skicka iallafall. så jag lägger upp på bildbeställ:)

2011-08-19 @ 22:42:19
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: linnea

asså jag tycker det är sjukt att dom där barnen var och red på hästarna... hur fan tänker man??

2011-08-19 @ 22:43:01
URL: http://justhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0