20 agusti

Tänkte börja med att nämna 2 saker ja är bra på och tre saker som ja skulle behöva träna på i ridningen. Tror de kan va bra :)

1. Ja sitter stilla i sadeln, håller inte på å sågar osv.

2. Ja sitter mitt över hästen i språnget och faller inte över på nån sida.

Att träna på:

1. Ja måste bli tuffare, lägga upp tempot och ta in svängarna något, ja måste bestämma mig för att bli tuffare, ska jobba på de :)

2. Jag fastnar i innerhanden och även om jag försöker lätta och korta ytter så gåååååår de inte.

Men idag vilade Olle, ja är astaggad på träning imorgon. Men är inte helt säker på att de blir nått lag. Känns som om vi är för få.... jaja kul me träning iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0