31 augusti

Blev som vanligt ingen bloggning igår. Nu när ridningen har dragit igång med skolan så är ja på stallet från halv 2 till 10 då vi far men från hoppträningen som btw gick piss.

Ja hoppträningen gick piss för att jag tyvärr efter 7,5 år inte riktigt har lärt mig rida än. tråkigt men sant.. Synd att jag ska hålla på å sabba allt för Olle som är översööt<3 hoppas ja lär mig!
Va iaf lite cavaletti (stavning) och små hinder på serpentinbågar, och jag min idiot hänger i innerhanden och viker mig i sidan = stressad och vild ponny.

Jag skulle vilja rida i dressyrsadeln nån gång som omväxling, för min sits är  ......

Älskade Olle du är min lilla sötis!



Pappa med filmkameran i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0