Några dagars ridpass

Har inte updaterat på 2 dagar för att jag inte hunnit men ska börja nu igen.

DAGENS RIDPASS 7/8-2011

Drog in till hippo och reg markarbete med små kryss, gjorde lite svängar och tempoväxlingar och red serpentinbågar över små sockerbitshinder på typ 30 cm.
Gick ganska bra. I början va Olle strässad och bara sprang i fel form, då gick jag över till skritt och lät han pusta ifall han hade mjölksyra i musklerna och efter de gick de bätte.
Vi har börjat med att Olle ska gå mer i form mellan hindrena och de går jättebra :D
Sen gjorde vi inte så mkt mer :)

DAGENS RIDPASS 8/8-2011

Hoppträning för Johanna. Allt gick skit, gjorde avfallning nr 1. Alla stopp som jag aldrig blev klok på och Olle va aldrig med på noterna...... Men vi tror att han bara va trött, vi ska in på onsdag igen och bara kolla. Hoppa några språng så jag hittar knapparna igen. Orkar inte skriva mer om denhär dagen nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0