Tävling SURF Lätt d

Som rubriken säger så strök jag mig från Lc:n. Olle är knappt änns igång efter betet och han har varit så trött på senaste tiden, och vi vill inte pressa Olle när han inte vill. Så vi strök oss för att ha nya krafter imorgon istället.
Vi hoppar kanske lite mer i Vännäs.

Men iaf så kan jag direkt säga att jag är suupernöjd med klassen idag!! Olle ställde upp för mig som han aldrig har gjort förr :D på framridningen va han kanske inte helt klockren, men de va ponnysar överallt och Olle tycker inte om sånt. De går alltid bäst när man rider själv.
På framhoppningen körde ja ett varv i galopp för att få igång han (!!!) och han va jättefin efter de :D jag har börjat rida i ett lite högre tempo än förut och se om de funkar :)

Va lite sen in på banan för att funktionärerna inte visste att startnr 4 va struken (ja va nr 5) så jag hade ingen tid att låta Olle kolla på hindren. Så jag körde direkt.
Olle va sååååå pigg! Han gjorde typ allt själv, ok jag styrde. Även om de bara va lätt d så har jag värsta känslan fortfarande!
Jaaa vi nollade så klart!! Jag höll på att börja gråta när vi kom ut från banan, så himla glad över att min Olle är tillbaka<3 de har gått såå dåligt på de sista träningarna så jag ville nästan stryka mig...

jag lever på känslan från idag och tar med den till lät c:n imorgon, ska försöka rida exakt som idag!

Älskling du är bäst<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0