Tävling Vännäs lätt c

Idag va vi i stallet runt 8 och fixade de sista innan vi åkte. har typ hjärnsläpp på vad jag kan skriva, så glad är jag!!

Olle va jättestark och stressad på framridningen och gick typ inte att lugna.. och helt plötsligt skulle jag in på framhoppningen. Jag hade inte galopperat fram.. Så de blev lite hastigt, men de funkade de också :)

Inne på banan höll jag på och dö, jag va helt säker på att vi skulle riva alla hinder och spände mig. Men sen tänkte jag: piss of alla, nu kör vi! Och alla hinder flöt på, och vi kom till omhoppning! jag försökte svänga för jag va astaggad på seger, för de hade jag och mamma pratat om i bilen :) många svängar kunde ha blivit snävare, men jag red fortfarande lite för mkt på nollan fortfarande. Aja :)

Sen mot sista hindret i omhoppningen ökade jag (de brukar jag aldrig göra..), vi kom nära, omtramp, rakt upp i luften och jag tror jsg vrålade jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa när vi landade.....

Sen ett fartfyllt ärevarv med en blå rosett i pannbandet, och i hederspris: en hårspray och en frisbee :) lite dålig fantasi.. :D



Nuuu taggar vi laget imorgon!!! :D

Kommentarer
Postat av: evelina

Grattis! :D

2011-08-28 @ 11:58:39
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0