Tävling Vännäs lätt c+5

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va sur jag är på mig själv right now!!! Hade kunnat ta mig till omhoppning om jag inte hade......

Olle va asfin när vi travade fram och i höger varv när vi galopperade. Sen blev de fler inne på framridningen och de blev lite stressat..
På framhoppningen rev vi typ alla gånger på räcket ^^ men på oxern bara flööög han <3

Inne på banan rev vi inget alls, men de blev ett stopp på 6an för att jag blev hängande i yttertygeln, och blev aldrig klar i handen. De va en A1a så de blev ingen omhoppning. Laget slutade på 12 fel och sist...
Men kom igen tjejer de är en omgång kvar!!!

Nästa tävling blir typ Lycksele om 3 veckor :)

Älskar min ponny han är bara bäst<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0