Allt var ett fett misstag

Läste att allt om loggor på utrustning osv bara var ett misstag! Ett översättningsfel som inte betyder ett skit :D blev såå glad att jag inte behöver byta någon utrustning!!

Men sen läste jag på fb att det var dom som protesterade som hade röstat ner saken.. men huvudsaken är iaf att det inte blir av :) ALLT KOMMER VARA SOM VANLIGT!!!

Sen red jag Olleskrutt i ridhuset, i början lyssnade han skitbra både fram och tillbaka, sen la mamma fram lite bommar och vi gjorde kontroll övningar. De gick inte lika bra, men tror inte att han har gått så mycket på bommar förr, så vi ska göra det ganska mycket nu :)

Ändring igen, kör på wildfire s ändå ;) har hört att den kan lagga. Om någon har/haft den, så kommentera och säg vad ni tycker om den!



Oj vilket långt inlägg ;)



Kommentarer
Postat av: Menea

Min moster har en sån, hon är nöjd men hon tycker att kameran kunde varit bättre :)

2011-12-28 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0