Ja nu känns det faktiskt som att jag vill ge upp

Gick så beedröövligt dåligt idag när jag red Olle så att alla i ridhuset måste ha tänkt: Vad gör hon här? Hon kan ju inte rida!!
Tänkte rida lite bommar så att han är mjuk imorgon på julklappshoppningen. Men ja, jag la ut dom och red över dom några gånger innan vi fick problem. Han blev springig, hård i munnen och stark. Mamma kom och försökte hjälpa mig, men inget funkade.
Men ett litet tag fick jag koll på han, men när han snubblade över bommen, så va det samma gamla visa igen-.-

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, men sälja är helt uteslutet, skulle aldrig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

ge inte upp! kämpa på :)

2011-12-18 @ 11:06:20
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0