Lördag

Har inte kunnat blogga på några dagar eftersom jag har satsat på skolan och då blir bloggen lidande. Och som jag anade så har statestiken sjunkit till botten, men nu blir det bättre :D

I tisdags fick Olle massage ingen, och nu har en massa knutar försvunnit och han tyckte mest att de var skönt ;)

Imorgon får vi se om vi far till stallet på morgonen och kanske hoppar lite :) inte högt alls, vi ska sen om jag kan hålla han lugn och stadig mellan hindrena.

I torsdags var de dressyrträning för Lena Unneby. I början var Olle jättespänd och jag hade ingen koll. Men efter en kvart kanske, blev han lugn igen. Formen är ju fortfarande ganska kantig, men Lena sa att han kommer att bli något om vi fortsätter så här :)
Klipper kanske ihop en film sen ;)

Ska snart baka pepparkakor och sen städa och julpynta rummet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt häst du har!

2011-11-27 @ 13:03:32
URL: http://malinottenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0