Hemmatävling Lc, Lb, Lc

Orkar nästan inte skriva men har gjort den sämsta helgen iaf...

Lördag:

Lc:
Ingen bra känsla alls, varken när jag gick banan eller när jag red fram. Olle var ganska stark men jag ville ju ha fart så jag försökte bara halvhjärtat när jag bromsade.
Sen såg jag inget avstånd till 5an och då fick jag panik och jagade på han så vi fick ett stopp. Men de tar jag på mig.

Lb: Mördarklassen... Sjuuukt svår bana, med svåra svängar och sånt. Olle kandes helt ok på framridningen, viu fick väl nå skit stopp när jag blev stressad.
Inne på banan funkade ingenting. Första hindret gick bra och 2an, 3an, 4an. Men 5an fick vi två stopp på för att jag jagade igen ;(sen rev vi när vi tog om det igen... Sen rev vi sista också. Usch... 22 fel 2 av dom va tidsfel...


Sen blev det hemskt. Vi insåg att Olle faktiskt varit svårare än lanligt den senaste tiden, mamma bad Camilla att kolla och böja han. Så vi va kvar 2,5 timmar exta, jag sprang med olle i stallgången, vi provade sadlar, kollade munnen, kollade bett, jag longerade Olle i ridhuset och vi pratade.
Olle var i de stora hela jättefrisk, men vi ska iaf låta Birger titta på han. Men jag kunde rida nästa klass också.

Söndag

Lc:
 Tro det eller ej men jag nollade den här klassen ;p hade nytt bett, ny känsla, allt var bättre men inte bra... Filmen kanske kommer ut. Ingen placering iaf... Jag var lite seg i omh ;) men jag red på nollan.
Tror iaf att jag ska fortsätta hoppa på tränsbettet :))

Nuu är jag klar :)

Säkert några stavfel men jag orkar inte läsa igenom allt igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0