Sjukt nervös

Shiiieeet va nervös man blir över en Lc nu då....................... men jag har värkligen fått för mig att vi kommer riva i grunden. Vet int men jag är sååå rädd för att riva. Jag vet att vi inte kommer stoppa, men man kan aldrig vara säker. Jag har ju faktiskt några placeringar med Olle och jag vill att det ska gå bra, för de är ju hemma. Och på den här tävlingen för 1 år sen debuterade jag med Olle. Kommer nog filmer sen. Typ före/efter ;)

Om jag inte har en bra känsla i Lc så stryker jag mig från Lb.  För jag vill inte stanna ut mig, för då har det ju inte blivit bättre från förra året?

Nu är vi positiva, ska ta med filmkamera, vanlig kamera och pengar så att jag kan köpa ngt från AB NIAN. Vi far väl till stallet vid 1.

Vi ses där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0