Sorry Vicky falskt alarm

Jaa,, klass 3 visade sig vara för hästar och min klass (för ponnysar) är efter den. Sååå jag kan vara funktionär ;)



Slutade 11.30 idag, följde med Bellan till ishallen och kollade när hon tränade. Hahaha konståkning än nog den sista sporten jag skulle börja med, inte för att de ser tråkigt ut. Men jag kan jue inte stå på benen med grillor ;)

Nuu ska jag snart äta, sen fara ut och spåna spiltor/boxar till tävlingarna :) jag har kollat startlistorna och jag startar långt bak i alla klasser!!! OMG lungt bästa startlistorna :D

BTW så har jag bestämt mig för att inte äta godis f.o.m oktober i ett år.. jag får äta pop corn och dricka läsk för 100 kr i månaden. Vääärt!!!

Ska typ duscha Olle idag så att vi inte måste göra allt imorgon. Måste typ klippa han igen också för han är långhårig... Jaktklippning då för annars förfryser han typ ;)

 
Failbild enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0