Dag 1: Presenterar mig och min häst

Jaha,, jag heter Agnes.. Jag fyller 14 i november. Jag tävlade tidigare för Stöcke pf men slutade där när de sket sig med Apan.

Min ponny heter Made piebald (Olle) och är en import från Irland på 14 år.
Jag fick han den 28/7-10 alltså när jag va 12 :)
Han har gått msv innan vi köpte han, Olle har också vunnit SM GULD i gymkahna. De vann han som 8 åring.
Jag ock Olle har tävlat upp till Lb med 4 fel i grunden som bästa resultat ;) inte så jättebra egentligen, men Olle är lite speciell så de tar tid innan man fattar han. Hahha jag gör fortfarande inte de ibland... ;)

Han kan vara vääldigt stark och "springig" när man rider.

Kan skriva hur mkt som helst om min älskade ponny, men de skulle bli tråkigt å läsa för er... dom som har läst min blogg ett tag vet nog lite om Olle redan. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0