Emma Emanuelsson dag 2

Idag gick de lite tyngre. Kanske för att jag red sämre än igår genom hela träningen ända till de sista sprången.

Uppvärmningen va lika lång som den alltid är :) Olle va springig, precis som igår. Men hon sa ändå att han har blivit mjukare och mer "flyttbar" än han va i maj, då förra träningen va :D

Han va jättefin när vi började hoppa, kändes spänstig som en liten gummiboll! Allt kändes super :D

Sen hoppade vi bana, först me små hinder, sen höjde dom.. Då typ rev vi varannat hinder (haha..) för att jag (som vanligt) rattade i han.... ÅÅÅ jag blir sååå förbannad på mig själv, för sen när jag tog om en linje (smalt plank och kombination) så va vi jue inte ens i bommarna!!!

Men de känns skönt att det är jag som är problemet och inte Olle<3 för de är mkt enklare att ändra på sig själv än på hästen (L)


Kommer typ inte ens ihåg banan, med minns iaf dehär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0