Jag kan inte hjälpa att jag undrar

Ännu en svenska diagnos idag. Och säger detta någon nått så äre bara att komentera 300-4x(-5)+(32)..... ?

Dom som undrar om jag aldrig rider dressyr på Olle kollar hit!
Eftersom jag och mamma delar på Olle så rider vi han 3 dagar var i veckan. Han vilar på onsdagar, jag rider i skogen på lördagar eller söndagar, oftast på söndagar. Den andra dagen rider vi markarbete/dressyr.
Mamma tar lektion på måndagar och på tisdagar hoppar jag.
Så jag rider visst dressyr, de är bara de att mamma också vill rida ibland.

Faktiskt så ska jag rida dressyr idag! Mamma och jag har bytt dag ;)

Om vi bestämmer oss för att göra det, så kommer jag att skriva det här. Just nu lutar de mot att vi gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0