Tävling Lycksele Lb

Jaha, va ska jag säga mer än att jag har gjort min sämsta Lb nånsin...? Hade inte änns en bra känsla på framridningen. Och då är de illa!

Jag trodde att vi skulle få jättelite tid över, för vi va jue inte tidiga iväg för att jag knoppade ;)

Anna och Johanna hjälpte mig på framhoppningen. Jag kännde att Olle varken lyssnade fram eller tillbaka, han bara sprang.. fick nått stopp oxå för att jag klantade mig.

Jag är förvånad att vi kom till 3an.
Känndes kört redan på 1an
Och 2an
Sen vare kört
Fanns inge å göra
Du ville eller kunde inte idag
Och då äre så

Jag orkar inte hänga upp mig på detta. Apan hade hoppat, de medger jag. Fast underlaget va piss. Jag vill inte bli så depp som jag har blivit några gånger. Vill inte att de ska kännas hopplöst. För de äre inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0