Tidsfördriv

Hur bor du: Bättre än du
Brukar du komma i tid: Japp
Hur lång är du: 164,2
Kan du laga mat: Njaaaaaaa, vi kan låtsas
Vad jobbar du med/pluggar du: Hoppning på umeå rf
Vad har du på dig just nu: one piece
Har du någon fobi: höga höjder
Hade du en bra kväll igår: nej
Vilket är ditt senaste inköp: XXX till pappa
Din favoritdryck på morgonen: varm choklad
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: japp (L) y?
Vad hade du sönder senast: hårsnodd
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: apelsinsaft i mitt hjärta<3
Alkoholhaltig favoritdricka: upmuntrar du mig till å bli alkis??
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag är en snäll flikka
Saknar du någon just nu: jaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ställa in helgen
Någon jag stör mig på: alexander bard
Intressen: olle, fota
senaste person du kramade: min katt (L)

Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: kommer inte ihåg
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: vet inte
Längtar du till din nästa födelsedag: jaa
Är du sugen på något nu: mm
Använder du hudkräm:jaa
Attraheras du av män med skägg: skojjar du
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: jaa
Röstade du i det senaste valet: neeeeeee
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ojaa
Vilken låt lyssnade du senast på: calfornia king
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp
Vad tycker du är äckligt: äckliga saker
Har du pengar på mobilen: jaa då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0