Umeå RF= simply the best

OMG va hemma-ryttarna ägde idag!!! Många fina placeringar:)

Jag for till stallet kl 9 idag (:O) och kollade på tävlingarna. Men såklart glömde jag kameran, men imorgon ska den med... Då ska jag kanske också ta med lite pengar och köpa lite grejs från AB NIAN som bara har världens finaste saker<3 kameran jag sparar till får väänta ;)

Skrittade ut med Olle idag. Ska göra det imorgon också, för underlaget är piss på alla banor och det är jue tävlingar inne. Red i typ en timme, alltså jag måste lära min ponny att stå stilla, för de är han inte bra på... men älskar han iaf <333 bästa ponnyn (L)

Pappa fyller år imorgon, så jag far inte ut så tidigt. Jag missar 145 klassen... men kollar på de andra istället.


Kommentarer
Postat av: Cajji

Niceigt :) snygg blogg förresten ;)



Du saknas på waldorf! :(

2011-09-25 @ 11:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0