Markarbete

Markarbetet gick jättebra, eller jag är nöjd med Olle men inte med mig ;)

Red på pessoabettet som Frida ville att vi skulle prova igen, Olle gick faktiskt riktigt bra på de! Lite seg i munnen i början men det släppte när jag hade ridit ett tag :]

Jobbade mycket med tempoväxlingar när jag värmde upp, när Frida kom galopperade jag längs spåret och Olle bockade inte en enda gång!!

Sen hoppade jag ett liitet räcke på ca 30-40 cm på en volt med en bom på varje sida, Olle blev inte stressad och stark av "hindret" så det kändes bra.

Jag ska jobba med aytt rida mer på långsidorna för där vill han dra iväg ;)

Mamma filmade men ni får inte se någon film för jag gjorde inte mitt bästa ridpass, men Olle var jättefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0