5. En typ av häst jag faller för

Jag brukar alltid falla för lite speciella hästar med mycket personlighet.
Jag gillar pigga hästar, klarar inte av när hästen inte går framåt själv. Men dom får inte vara heelt galna...
Olle är min typ av häst, han är helt klockren verkligen. Kunde inte ha en mer perfekt ponny! (ska förklara varför han inte gick så bra på tävlingarna förra året..) Han är pigg, spänstig, pålitlig, söt, positiv, och han har personlighet.
Kan inte riktigt förklara, men han passar verkligen mig :)
Olle gör alltid så, han får nästán aldrig en stöt. Han vet vart gränsen går...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tävlade inte emma noa idag för? Tar du kort imorgon också?:)

2012-08-17 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0