Dagen

Idag red jag bara igenom Noa lite snabbt, kollade att start och stopp fungerade och flyttade henne lite för skänkeln. Hon gick helt ok, det var jättevartmt så jag jobbade bara på banan i 30 min innan vi travade av ute på vägen. Hon kändes bra :)
Sen for jag ut till Surf, kollade/fotade på deras tävlingar. Men fick inte så många bilder, nästan inga faktiskt och La.n missade jag....
När mamma hämtade mig så åkte vi på Tegs Hästsport, det var jättefint och jag har bestämt mig för att köpa en Gpa-hjälm :)) fick med mig ett par ridvantar, men visar dom senare!
Men nu taggar vi morgondagen, jag ska inte ha så höga krav eftersom jag bara har hoppat henne två gånger. Men jag är ju en envis j*vel så :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0