Hej världen

Har inte kunnat blogga ordentliga inlägg på ett tag nu men livet kom emellan...
 
Igår morse flyttade vi Olle till Håkmark. Dom som har stallet är jättesnälla, vi har mycket plats och Olle trivs! Awesome :)
Jag har också skrittat Olle, han var lugn och snäll, det blev bara en barbacka tur innan vi flyttade. Hade i ärlighetens namn nästan glömt hur han är att rida, men kom på det ganska snabbt igen ;)
Sen for jag och red Noa, hon var så galet fin! Jobbade lite "dressyr" på banan med pelhamet med extra mycket fokus på galoppen, hon lyssnade fram och tillbaka och gick på tygeln. Sen skrittade jag av på vägen :)
På kvällen åt vi kräftor med några vi känner, jag åt dock inte... hehe
 
Nu ska vi snart till stallet, den här gången ska jag ha ett schabrak under när jag rider barbacka. Jag hade glömt hur smutsiga ridbyxorna blir...
Hade tänkt fara ut till vännäs och kolla på tävlingarna men inte de heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0