Hjälmar

Som jag sa så ska jag köpa en GPA-hjälm, har velat fram och tillbaka men nu har jag bestämt mig! Den är helsvart överallt, dock dyrare än om jag skulle köpa den gamla modellen (speed air), men den har gråa detaljer vilket jag inte vill ha...
Sen har vi mitt konstiga huvud, det har en jättekonstig form. Min förra hjälm (charles owen ayr8) passade jättebra i en storlek men var för trång över pannan, men jag skulle inte kunna ha en större storlek för den skulle vara för stor...
GPA passar mitt huvud jättebra! Provade den på Tegs Hästsport, den kostar 5890:- men man lever bara en gång ;) min nuvarande hjälm vet jag inte ens om den är säker eftersom jag har ramlat av med den några gånger..
Visst är den snygg?!

Kommentarer
Postat av: Menea

Snygg, men dyr :O Lovar du kommer ramla av första gången du har den, skulle va typiskt dig ;)

2012-08-19 @ 14:40:53
URL: http://meneajd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0