Igår och idag

Har verkligen inte haft tid för bloggen, men nu ska det bli bättre!
 
Igår:
Igår hade vi ridning på eget val, jag red Valle. Det gick inte alls bra.. Tyckte inte att han kändes helt ren i höger fram men fortsatte ändå eftersom jag tänkte att han kanske var stel eller så. Han var fin i galoppen men kunde inte slappna av riktigt i traven. Nästa vecka vill jag rida storhäst :]
Sen körde mamma mig och Ebba till körskolan där vi gjorde ett syntest inför att skaffa moppe. Jag klarade alla men var väldigt nära att faila på färgblinds testet.. Men kom på rätt svar i sista stund! :) Så nu taggar vi moppekurs 8 och 9 september :))
 
Idag:
Idag var skolan riktigt dryg! Började tidigt och slutade ganska sent. Plus att den här dagen verkligen inte har varit min..
Kom iaf nyss hem från stallet, det är väl inte så mycket att säga. Skrittade i typ 25 min :)
Vi har fått tid hos vetrinären i Timrå på tisdag i nästa vecka, vi lastar Olle i transporten  kl.6 så jag är ledig från skolan. Hoppas att han är frisk nu då!!
Imorgon ska jag och Ebba fara och ta del 2 av sprutan jag tog innan sommaren. Fast för henne blir det del 1. Jag är ju jättespruträdd så det kan bli spännande.. Efter det ska jag till stallet och rida Princess och Olle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0