Igår och idag

Igår:
Gårdagen spenderades på surf igen, satt och fotade med Johanna och Charlotta. Har inte kollat om jag fick några bra bilder än, har inte orkat. Blev väldigt tävlingssugen, men vad gör man med en skadad ponny?...
Sen skrittade jag Olle, hände inget speciellt. Efter det lastade vi honom bara för att träna lite, han var jätteduktig och gick in utan att krångla :)
 
Idag:
Idag började skolan, många nya lärare, nytt schema och sista året i grundskolan! Herremingud...
Kom nyss hem från Noa, har ridit henne för sista gången :( Red ut på vägarna, glömde sporrarna så jag var berädd på att hon inte skulle gå fram de minsta lilla, men hon gick riktigt bra. En gång fick jag inte fram henne men då vände jag och galopperade hemåt istället :)
Bli frisk, bli frisk, bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att det gick bra. Hoppas din ponny blir frisk snart! :)

2012-08-21 @ 12:10:44
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0