Måndag

For ut till Noa vid 9.45, jag var inte dåligt trött men vad gör man? :s
Det gick inte lika bra som förra gången, hon var lite piggare och ville inte riktigt lyssna tillbaka. Men det var så varmt så varken jag eller hon orkade riktigt. Men traven är jag nörj med! :)
Sen degade jag ute i solen i några timmar, städade rummet och åt :]
På kvällen åkte jag ut till Olle och skrittade ut honom i skogen. Har verkligen saknat att sitta på min lilla brunskäck! Det finns ingen som han :`)
Tänkte berätta mer om stallet och visa bilder senare i veckan. Olle måste även duschas och klippas (man och svans).
Ska också skriva ett bättre inlägg om Olles skada, så ni får veta vad vi tror hände...
Oj herre min gud :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0