Onsdag och torsdag

Onsdag:
Igår skrittade jag som vanligt ut Olle i skogen, hände inget speciellt. Duschade honom efteråt och de måste ha varit det mest ovärda jag har gjort i hela mitt liv för direkt han kom ut i hagen så rullade han sig, nu är han ännu smutsigare än förut.....
Sen var det hoppträning med Noa på kvällen, gick ganska bra. Vi hade inget stopp (vilket var målet med träningen) och hade bara ett riv på en oxer, då blev det ett missförstånd då jag trodde att hon skulle stanna. Men Noa stannar ju nästan aldrig så :)
Sista banan kändes jättebra! Då fick vi till alla avstamp, tempot var bra och spången var fina. I helgen ska jag tänka på att ta tag i henne direkt om hon rinner iväg och inte vänta tills de blir för sent ;)
 
Torsdag:
Idag har jag inte gjort så mycket, red Princess (Olle och hon står ju i samma stall nu) i skogen, kvävde inte så mycket av henne. Red i alla gångarter men mest i skritt eftersom det var ganska varmt. Hon är så snäll, gör aldrig något :)
Sen skrittade jag en sväng på Olle, klippte manen, svansen och skägget. Får ta hovskägget någon annan dag. Snart ser han ut som en häst igen ;)
 
Imorgon:
Imorgon ska jag rida Noa på morgonen (med Emma tror jag?) och sen åker jag med dom ut till Surf för att kolla/fota på tävlingarna. Om någon vill ha bilder så säg till!
Jag och Olle på Surf förra året...♥

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Du får jättegärna fota mig :) Hoppar LCn idag :)

2012-08-17 @ 11:00:34
URL: http://charlottawendel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0