Resultat Surf

Lc- ute
Ja, vad ska man säga? Noa var lugn och fin på framridingen, hade koll på allt. Jag red som en kratta på framhoppningen, lyckades lägga henne fel på alla sprången på oxern. Men hon hoppade änd och var inte ens i bommarna!
På banan lät jag henne kolla på muren och planket, bara ifall att för hon brukar ju aldrig titta på något. Fick ett helt ok språng på 1an, sen var muren 2a. Där fick vi två stopp, man känner inte på Noa när hon tvekar! Vi fick ett mongohopp på 3an och sen var planket 4a. Fick sista stoppet där... Tog om det och då tog jag tyglarna i ena handen och höll spöet vid rumpan så att hon skulle de det. Då hoppade hon.
Tycker att det är lite tråkigt när de fyra första hindren är titthinder i en Lc. Nu var de: Vattenmatta, mur, grind och plank. Tycker att man kan sprida ut dom lite mer över hela banan.
Orkar inte hänga upp mig på något, varken jag eller Noa har tävlat på länge. Jag har hoppat två gånger totalt sen Olle blev skadad.
Ska rida henne på måndag igen, det kan bli sista gången... :(

Kommentarer
Postat av: johan

är du en dryg liten häst tjej? svar ja

2012-08-18 @ 18:31:15
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva ett inlägg om henne och eran tid tsm?:) och skriva om vad Olle har för skada och lite om eran tid?:) rider di fortfarande Moas Angel?:)

2012-08-18 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0