Svar på kommentar

Jag tycker du gjort mycket, anklaga verkligen inte dig själv. Ni har ju böjt honom och så tidigare. Angående filmerna så är min uppfattning att ponnyn ser mycket mer välriden ut på banträningsfilmen. Kan det vara ditt dressyrjobb som syns? Jag ser verkligen inte en ponny som INTE skulle tycka hoppning var kul. Tvärtom så verkar ponnyn rulla på bra med bra bjudning och ser jag inte att öronen spelar frammåt??? Nu är det svårt att bedöma filmer men jag tycker han ser MYCKET MER välriden ut på träningsfilmen än tävlingsfilmen. Alla hästar kan bli skadade och jag hoppas din ponny snart är friskförklarad. Nu har jag inte följt din blogg så länge men rider du inte Moas ponny ibland? Eller har hon sålt den? Har inte sett dom heller på tävling på ett tag. Lycka till i Sundsvall!
 
Svar: Jo eftersom vi jobbade väldigt mycket dressyr med honom så blev han mycket lydigare, men han har mycket sämre språng på banträningsfilmen och hoppar inte lika luftigt som han brukar. Han tycker att hoppning är jättekul, annars skulle han inte ha hoppat så pass bra även om han hade ont<3
1. Nej jag red bara Angel när Moa var bortrest.
2. Nej, Moa har inte sålt henne.
3. Jag tror att hon har varit skadad..
:))

Kommentarer
Postat av: Marina - Ryttare

http://meagaiin.bloggplatsen.se/2012/08/28/8535293-nu-kor-vi-igen/

2012-08-30 @ 16:31:27
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Hej, GRYMT fin blogg du har! Hur höga klasser tävlar du?:)
Kram

2012-08-30 @ 20:17:55
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0