Tisdag

Idag åkte jag till Olle på morgonen och gjorde allt där. Fotade lite också men lyckades glömma kameran i stallet så de blir inga bilder idag. Olle var duktig när vi skrittade, det gick lite fort ibland bara ;)
När jag kom hem åt jag och sen for jag ner på stan. Fick med mig 2 jeans, 2 tröjor och ett par converse hem.
Blir jättetaggad att fara på Tegs hästsport som alla säger är jättebra! Har ju pengar att köpa för hehe :]
Imorgon har jag inga speciella planer, det är hoppträning med Noa på kvällen. Vår andra träning och den sista innan tävlingen i helgen, de ska bli kul :)
Sommarmage.. syns det att han inte blir riden??

Kommentarer
Postat av: angelikas.blo.gg

Noa är väl såld?;p har för mig att jag hört det av Tessan eller ngt

2012-08-15 @ 18:48:01
URL: http://angelikas.blo.gg/
Postat av: Anonym

till tjejen angelica som jag länkade i andra kommentarn www.unos.blogg.se

2012-08-15 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0