Världens största nu levande idiot

Klicka HÄR och HÄR om ni vill läsa när världens största nu levande idiot uttalar sig...
 
  • Om svenska ryttare kommer 1;a eller 101;a på OS rör mig inte i ryggen, då jag inte uppskattar moment som exempelvis dressyr. Jag skulle inte heller vilja kallas just dressyr för idrott överhuvudtaget. Vari ligger det idrottsliga momentet? Vem genomför det idrottsliga momentet? Hur mår hästarna (läs dagens Expressen…)?
 
  • – Tårarna sprutade. Efter segling, lerduveskytte och ponnyridning kom äntligen en äkta svensk medalj som är dränkt i blod, svett och tårar, säger han till SportExpressen.se.
 
  • Att det är svårt har inte med saken att göra. Massa saker i livet är svåra utan att kallas idrott. Vare sig hjärnkirurgen, violinisten eller astronauten kan vinna OS-guld. Att många håller på med ridsport är inte heller giltigt som argument. Många i Sverige spelar Bingolotto men man får ju bara hoppas att det inte betyder att det också blir en OS-gren. Eller poker för den delen, ur ett internationellt perspektiv.
 
  • Jag förstår inte vad ert problem är. Fortsätt gärna att dressera hästar allt vad ni orkar. Jag tänker inte hindra er. Men intresserad eller imponerad, det är jag inte!

Citat ur texterna...
 
Alltså jag fattar inte vad problemet är? Jag blir så förbannad så jag vet inte var jag ska ta vägen...
 
Ok, jättekul att din sport tog en medalj, men måste du verkligen se ner på andras sporter då? Kan du inte bara tycka att det är kul att Sverige fick en medalj i fälttävlan även om du inte bryr dig? Vissa människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0