Barbacka imorgon!

Gissa vad jag ska göra imorgon? Jag ska försöka rida ut Olle barbacka på ett fleecetäcke! Har aldrig galopperat honom barbacka förut eftersom mamma i princip har förbjudit mig. Men nu går han ju mycket bättre, får hoppas att jag inte skumpar av. Det är inte helt säkert att jag tar galopp, vill inte riskera att flyga av, för då står jag där utan att kunna ta mig upp igen haha ;)
 
Men det kan hända att jag bangar igen, som när jag ska rida i dressyrsadeln. Då står jag och velar, men det slutar alltid med att jag tar hoppsadeln iallafall. Jag hade tänkt planera in ett barbackapass en gång i veckan för att öva upp min balans!
Tur för mig att han har biffat på ryggen jättemycket :)
 
Vila i frid Agnes...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0