Prata inte med mig

Nu är jag sjukt sur, prata inte med mig. Vi förlorade finalen mot 9b, det stod 8-0 till dom efter fotbollen och jag ville knappt kolla. Sen kom vi ikapp i innebandyn och volleybollen så det nästan stod lika. Till slut drog dom ifrån med två poäng och vi förlorade. Tror att matchen slutade 14-12 eller 15-13. Jag tycker att vi var bäst eftersom vi kom ikapp så bra.'
 
Om man ska vara rättvis så var dom ganska värda det eftersom vi har vunnit två år i rad. Men om det har varit spänt mellan 9b och 9c innan så kommer det att vara betydligt värre nu. Jag spelade inte ens, men min vinnarskalle fick en rejäl smäll idag. Vi skyndade oss hem för att slippa prata med B haha ;)
 
Nu väntar jag på att Alicia ska ringa!
 
Världens bästa sport
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0