Svar på kommentar

 
Svar: Jag länkade det han hade skrivit eftersom han hade exakt samma åsikt som jag. Jag vet att alla får skriva sin åsikt.. De han ville få fram var att "alla" har en massa åsikter om invandring, men ingen är rasist. Vissa är fega och vill egentligen inte stå för sin åsikt, därför säger dom "jag är inte rasist, men..." Och där gömmer dom sig ifall någon skulle säga emot. "Nejnej, jag är inte rasist, det var inte så jag menade"
Och det där med att alla ska få ha sin mening och tycka och tänka som dom vill. Han skev sin åsikt och precis som du skriver så har han rätt till det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla har rätt till sin åsikt, ÄVEN dom som skriver "jag är inte rasist, men", man är inte rasist MEN har en åsikt om dessa otroligt idiotiska sakerna som sverige börjar med. det behöver inte heller betyda att man är rasist fast man röstar på SD utan för att bibehålla sverige svenskt och låta sverige få ha sina tradistioner osv :)

2012-12-26 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0