Svar på kommentar

Anonym
Fortsätt blogga! Jag gillar dina vardagsinlägg om livet som hästägare. Håller med Carolina, Olle börjar ju bli bättre nu! Skriv om träningar, vardagen, mål 2013 osv. Mycket bilder är roligt!
 
Svar: Tack vad gulliga ni är!
Just nu tränar vi inte, men nästa månad ska jag börja träna i samma dressyrgrupp som jag red i när jag just hade fått Olle. Jag kan knappt vänta! Jag vet inte om jag vill sätta några mål för 2013, vi tar en dag i taget. När jag sätter mål blir allt bara pannkaka på ett eller annat sätt. Kan inte säga något bestämt om 2013 tyvärr...
Ska försöka ta med kameran någon dag, men den senaste tiden har det ju inte direkt varit något bra väder att fota i. Bor man på nordpolen så gör man :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0