Olle är min idol!

Min ponny måste vara den snällaste och underbaraste ponnyn i hela världen! Han ställde verkligen upp idag på ett sätt som han aldrig gjorde förut, även om jag klantar mig jättemycket så fanns han där och rättade till allt. Min fina fina Olle♥

Det var ju bana idag :) och mitt lilla problem blir som alltid jättestort när det kommer fram., Att jag aldrig kan slappna av i handen. Jag ska ju alltid hålla på och dra. De spelar ingen roll vad alla säger. Jag gör de iaf...

Träningen började inte så bra, vi kraschade i svinryggen... Vi landade verkligen mitt i den. Bommarna flög om oss, jag for fram på halsen och fick en smäll 

Olle tog några stapplande steg efter så kände jag att han haltade mycket. Men han hade bara slagit i en nerv, och han hade tappat lite päls. Skrittade ett tag och efter det var allt borta.

Sen gick det bättre ;) men jag rattade fortfarande. Eva sa att jag ska sätta upp tempot jättemycket och att jag ska träna det i ridhuset, så att jag får in känslan. Och de funkade. Vi fick ju inga stopp eftersom Olle räddade mig :)

Efter träningen stod jag och spolade kallt vatten på Olles ben.- Hoppning är en farlig sport!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0