Svackan är över!

Hoppträningen igår gick jättebra! Jag tror faktiskt att svackan som har suttit i sen september är över! Jag är så glad så jag vet inte vad :D

Jag red faktiskt på tränsbett, har tänkt börja hoppa på det länge. För jag vill kunna hålla kontskt i handen utan att plocka bort för mycket galopp :)

Hoppade fram på 2 små plank på kortsidan, haha jag dog nästan när Olle stannade på första (30 sm högt), men jag tror inte att han såg det ordentligt ;) sen gick det bra iaf :)

Sen var det en linje med 3 oxrar, då hoppade vi mitten hindret snett. Det gick bara bra :) lite små missar från min sida bara ;)

Sen hoppade vi hela serien och höjde eftersom. Olle hoppade jättebra! Inga omtramp, riv elleratt han stack iväg :) sista gången låg höjden på 1m.

Istället för att stanna när jag klantade mig, så försökte han hjälpa mig! Det känns så bra att ha gått från att rida på gummi pelham med kedja till tränsbett!

En film som Emmas mamma filmat, filmen är inte från sista rundan :)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-01 @ 23:27:28
Postat av: Hudden

:-D

2012-02-01 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0