Träningen

Ja igår tränade jag ju för frida ;) Jag måste fortfarande jobba på att låta Olle vara lite, men annars gick det helt ok :)

Olle var jättefin på framridnngen, men det är han ju nästan alltid numera ;)

Hoppade fram på en "ått-volt", som gick över hinder 3 och 4 :) där skulla jag fokusera på vägarna och inte trycka ivrån för tidigt.

Sen hoppade vi banan på kanske 80 cm. Där flöt den på jättebra, det ända var att jag lät han rinna iväg lite väl mycket på sista linjen. Men inget stort ;)

Sen höjde vi banan så att den låg på typ 90-1m. Där blev jag lite rattande igen och vi "klonkade i"
lite bommar, men ingen föll...

Sen fick vi ett stopp på 6an för att jag slarvade med vägen och avståndet blev jättekonstigt osv. Det var jag som typ bromsade in för att jag kände att han inte skulle hoppa ;)

Är nöjd med träningen i översikt iaf :) kommer bli bra bara vi kommer igång lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0