Träningen

Jag har världens bästa ponny!!

I början gick det helt värdelöst dåligt så jag ville bara hoppa av och begrava mig i snön... Men Frida förklarade hur jag skulle få han att inte stanna och tjura, rygga och studsa iväg :)

I galoppen fick vi jätteproblem! Olle är tydligen jätte stel i en muskel, jag har inte tänkt på det. Men nu märktes det verkligen. Men sen släppte han efter, och då gick han mycket bättre :) Men jag ska fortsätta jobba med att få igenom ställningen i båda varven.

Vi hoppade små hinder på voltspåret, först med 2 språng mellan, men sen 3 :) Först hade vi problem där också för Olle sprang och ville inte lyssna. Men då tog jag en stor förhållning och sen lyssnade han ;)

Vi avslutade med att hoppa en serie med en volt mellan varje hinder. Olle gick ner på tygeln på volterna, så jag är jättenöjd med han!

Ingen film kommer eftersom jag så efterbliven ut i sadeln, haha ;) nej men det blev inga bra filmer... Men imorgon kommer det, tror jag, om det går bra :)



Ganska gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0