19 januari

Nu kan man anmäla sig till första tävlingen på året! Har inte helt bestämt vad jag vill rida iaf, men kanske Lc,Lc Lb. Men vet ändå inte om jag vill hoppa Lb än. Vi har ju inte direkt varit superstabila...

Igår gick longeringen iaf bra :) lät Olle jogga ca 5 min i varje varv och han var lugn och fin, så jag är nöjd :) tror vi ska longera varje onsdag så att han inte blir så pigg...

Ska träna för Unneby ikväll, kommer bli bra eftersom det var ett tag sen sist :) och hoppas det fortsätter gå lika bra som det har gjort nu!

Mamma har anmält att jag kan vara reserv till hoppgruppen på tisdagar, så att vi inte behöver bygga fram själva hela tiden :)



Extrem bildbrist!!!


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack så mycket och detsamma!:) Kramar

2012-01-19 @ 21:08:51
URL: http://enligtannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0