Emma-träningarna

Igår: Det var mest markarbete igår. Olle blev som vanligt väldigt pigg och stark i galoppen, men i traven var han riktigt fin!
Hoppade en kontroll-bana. Gick faktiskt riktigt bra :) den låg runt 90 cm, Olle var lugn och snäll så jag är nöjd :)



Idag: Idag var det bana, Olle var stark och pigg på uppvärmningen, en gång backade han in i ett hinder ;) banan kommer jag inte ihåg, eftersom jag hade problem med att lära mig den, så glömde jag den direkt jag hade hoppat av Olle :)
Han var jättefin genom hela banan! Väntade, lyssnade för skänkeln, sparkade inte!
Den här gången lovar jag att det kommer en film! Mamma har med sig kameran till jobbet... Ska försöka med andra filmer nu :)


¨
Snygg bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0