Genomgång av 2011

Januari: Tränade mest, inga tävlingar. Olle var jättebråkig!



Februari: Våran andra "riktiga tävling tillsammans. Hoppade Lc, Lc. Ett pet i grunden första dagen. Andra dagen gjorde vi vår första subbelnolla.
Var såå nöjd med rundan då, men nu vill jag bara ta bort den..



Mars: Inga tävlingar här heller, men Olle gick som en klocka på alla träningar! Har ingen film...

April: Olle fortsätter att imponera :)

Maj: Tävling Vännäs (första utetävlingen) Lc: Jätte nöjd med rundan, 5a. Lb: Ett skit pet i grunden, jättenöjd iaf.

Sikeå, vår sämsta tävling någonsin! Lc: Stopp på 2an, stopp på 5an för att jag inte hade några stigbyglar (red i undertempo hela rundan).

Juni: Vi upptäcker att Olle har fallit ur, börjar kolla på nya kraftfoder med extra protein.

Juli: BLOGGEN STARTADE!!! :D kommer int ihåg om de var några tävlingar.

Augusti: Tävling SURF. Gick tillbaka och hoppade Ld efter några dåliga träningar. Felfria.. Lc: Dum flagger som förstör rundan genom att höja flaggan när jag inte hade fått startsignal.. Fick börja om. Olle trodde jag fått en smäll när jag styrde på 1an igen och blev okoncentrerad. 8 fel i grunden..:(
Linn blev placerad i sm :)

Tävling Vännäs: Lc. Klockren runda 2a.   Lc+5. Laget, jättebra ända till 6an där jag blev passiv och vi fick ett tönt stopp...

September: Svackan börjar..

Tävling Lycksele: Hoppade bara Lb, jättedåligt underlag stannade ut mig på 3an.. Hopplöst!

Oktober: Svackan fortsätter.

Tävling hemma: Lc. Ett stopp i grunden, vet inte varför. Lb. Jättedåligt. Hade en konstig känsla av att Olle inte ville. 22 fel i grunden. Camilla kollar han på kvällen men inget var fel. Lc. Felfri, inte någon bra runda då både jag och Olle nog helst hade avstått. Men alla bommar låg kvar.

Olle kollas av vetrinär. Hon säger att Olle är jättefräch för sin ålder (f. 97).

November: Jag fyllde 14.

Vi bestämmer oss för att ta en paus från hoppningen och satsa på dressyren :)

December: Fortsätter med dressyren.

Julshow. Jag och olle var indianer :)

Julklappshoppning. 70, ingen tävling men Olle var jättefin :)
 


Vännäs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0