Bil jäv...

Idag gick jag med Olle på morgonen, träffade en jättesnäll tant hehe. Hon tyckte att jag hade en fin ponny :] träffade även två kompisar!
Sen åkte jag och mamma till biltema för att kolla in dersas hästsaker, blev väldigt besviken-.- men en flugluva fick följa med hem.
Efter maten for vi ut till Noa, vi hade ett litet bakslag idag. Det gick inte dåligt men det gick inte bra heller, traven och vänstergaloppen var helt ok men i höger var hon väldigt spänd och springig.
Ställde upp ett litet kryss på kanske 50 cm och skuttade lite. Jag börjar fatta hur jag ska rida henne i hoppningen nu också! :)
Sen började Bil j*veln dampa, den började ryka osv så det blir inte att rida Princess imorgon... Vi hade tänkt fara ut till travet också, men vi får se :( vi har bara haft den i typ 2 månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0