Uppdatering

Haha jag ser att det var ganska många som publicerade samma inlägg flera gånger eftrsom blogg.se dampade igår. Funderade seriöst på att byta till nattstad...
Idag har jag varit och kollat på fotbollsfestivalen, Veras lag vann med 11-0 så dom var nöjda. Davids lag blev 2a i gruppen så dom är vidare :)
Sen for jag och red Noa, hon var jättejättefin idag också! Jobbade utan stigbyglar duktig som man är och jag kom verkligen åt henne :)
Det blir nog träning för Frida snart, då far Emma in med Asta och jag med Noa. Kommer bli grymt, men vi måste bara bestämma en dag först. Sen ska vi ut och galoppera i skogen någon dag också ;)
Imorgon ska jag och Ebba gå på en hund/häst promenad vid 12 tiden. Blir nog kul :)
Äre högt Olle?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0