Upptatering

Vetrinären sa att det är svårt att se vad som har hänt med Olle, men han trodde inte att det är en djupare skada. Vi fick antiinflammatorisk medicin som han Olle ska äta i en vecka, om han är lika svullen då så ska vi åka in till ATG och göra ulltraljud på senan.
Olle tyckte först inte alls om medicinen, vi gav den tillsammans med krafften och lite olja och till slut åt han upp allt :)

Idag var han nästan lika svullen, det kan ha gått ner lite, men inte mycket. Hoppas verkligen att den går ner snart!

Idag konfirmerade jag mig som sagt, det gick ganska bra, men jag råkade nästan riva ner micken när jag skulle läsa högt, men det gick bra :)

I konfapressent fick jag 1000 kr av mormor och mitt älskade objektiv (55-300mm) som jag bloggade om tidigare! Jag har redan hunnit fota lite och är jättenöjd, bilder kommer senare :)

Ska också lägga upp bilderna från tävlingen, kommer lite blandat både från surf och hippo. Men jag kommer att få bättre bilder nu med objektivet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0