Återbesöket

Fick ett sms av mamma mitt i en lektion och jag höll på att börja gråta, seriöst! Min lilla Olle<3

Vetrinären böjde och han markerade inget! Känslan är helt obeskrivlig och jag vet faktiskt inte vad mer som finns att skriva!

Imorgon ska jag få skritta i 20 min, ska fortsätta med det i en vecka, sen skritta i 30 min nästa vecka. Sen vet vi inte riktigt, men något om att rida på rakt spår. Hellre i galopp eftersom traven sliter mer.

Vet inte om jag kommer våga åka till Vännäs och tävla 12 maj. Känns som att jag vill komma igång ordentligt, vara säker osv.

Olle går nu tillsammans med Rebell, men planen är att han ska få en delad hage sen.

B T W ny design ;) tryck på F5 om ni inte ser!


Snyggaste bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0