Banträning 90cm och 1m

Kan ju börja med att säga att det inte kunde ha gått bättre än det gjorde!! Är verkligen jättenöjd :D

90cm: Haha jättekonstig framridning, värmde upp, gick banan och upp igen för att hoppa fram. Lätt konstigaste framridningen :)

Framhoppningen kändes inte så bra. jag rattade och vi fick många omtramp. Jobbade med nya galoppen och efter ett tag kändes det bättre :)

Inne på banan kändes allt jättebra! Olle var taggad och sökte hinder hela tiden. Ja, en felfri ritt ;) hade blivit sjukt förbannad om vi inte hade nollat :)

Hade varit en perfekt runda om jag inte hade glömt banan och red åt heltfel håll ;) så sjukt pinsamt!!

1m: Det var inte så många startande, så jag skrittade Olle i ridhuset och hoppade fram igen :) Styrde på räcket och rev grovt med frambenen... Styrde på igen. Då fick vi omtramp igen...

Gick in på banan med dåligt självförtroende och NOLLADE!!!!!!!!!!!!!!! Hade inte väntat mig de :D vår första nolla i Lb. Men vill inte räkna den, eftersom det inte var tävling ;)

Haha rundan var inte fin alls, jag kände mig bara klumpig och vi fick korsgalopp hela tiden-.- klonkade i några bommar men ingen föll :)

Finns inte så mycket mer att säga :) ni får kolla på filmen ;)



Måste jobba på att få igenom bytena ;))

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha , funderar alltid typ flera timmar innan jag bestämmer mig, haha ^^

2012-03-04 @ 20:43:12
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja tyckte det såg ganska fint ut! Ni är så söta tillsammans!

2012-03-04 @ 20:45:22
URL: http://bracken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0