Dagens ridpass

Idag gick det ganska bra, men Olle var inte lugn...

Jag red i ca 50 min med lång avskrittning. Började med att trava igång ganska kravlöst, Olle trampade på och var faktiskt riktigt fin.

Sen i galoppen började han dampa, jag börjar bli van med att han gör så nu och vet exakt hur jag ska göra. Eller det är inte så mycket att göra, Frida hjälpte Linn i ridhuset så hon hjälpte mig lite också. Men när Olle hade dampat färdigt så blev han ganska fin i galoppen också :)

Vi måste hitta ett mindre pessoa bett eftersom det jag rider på nu är för stort :]

Jag såg också att Olle har blivit tjock! Vi har haft problem med att få upp han i vikt tidigare, men han kommer nog i form bättre när vi har börjat träna och tävla mer :)



Lycklig ponny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0